Hoe kunnen we je helpen?
Heb je vragen? Geen probleem! Voor alle veelgestelde vragen hebben we een handige FAQ-sectie voor je samengesteld. Hier vind je snel de antwoorden die je zoekt. Laat ons weten wat we voor je kunnen doen!
Product & Voorraad
Kan ik hulp en advies krijgen?
Onze adviseurs staan klaar om je te helpen bij het kiezen van meubels die bij je interieur passen! We geven advies over onze producten en onderhoud. Meet de afmetingen van je ruimte op, zodat we je beter kunnen helpen bij het vinden van de juiste bank. Heb je vragen over een product, kleuren, materialen of afmetingen? Kom langs in één van onze winkels; onze medewerkers helpen je graag!
Welke artikelen zijn op voorraad?
Veel van onze producten zijn op voorraad of snel beschikbaar bij onze leveranciers.
Voor banken volg je ons het beste op Facebook en Instagram om de huidige voorraadmodellen te bekijken!
Van alle overige artikelen vind je de voorraad online.
Wat als ik kies voor een meubel op maat?
Als je kiest voor een meubel in een eigen kleur en/of afmeting, kan het iets langer duren. Het meubel wordt speciaal voor jou gemaakt en heeft een standaard verwachtte levertijd van 12 tot 16 weken. Houd rekening met een maximale levertijd van 20 weken.
Wat is de levertijd van voorraadartikelen?
Voorraadartikelen kunnen wij vaak binnen een week bij je thuis afleveren. Dit blijft wel afhankelijk van de drukte rondom de planning. In de kerstperiode is het immers iets drukker dan normaal en lopen deze op naar 2 weken.
Ophalen kan elke dag.
Outlet & Showroom artikelen
Outlet & Showroom artikelen zijn producten die vaak tegen een zeer gereduceerde prijs worden aangeboden vanwege bijvoorbeeld overstock, lichte beschadigingen of verouderde modellen.
Deze artikelen zijn meestal van hoge kwaliteit en bied de kans om kwaliteitsproducten nog voordeliger aan te schaffen.
Dit maakt het een unieke kans om een goede deal te scoren, terwijl je ook de producten van dichtbij kunt bekijken voordat je ze meeneemt. Het is belangrijk op te merken dat outlet artikelen niet kunnen worden geretourneerd.
Bestellen & Betalen
Kan ik bestellen met aanbetaling?
Bij ons kun je heel gemakkelijk betalen met een aanbetaling. Wanneer je iets bestelt in één van onze winkels of online, betaal je gewoon 30% van het totale aankoopbedrag. Super handig, toch?
Wat zijn de betaalopties?
Bij ons heb je volop keuze als het gaat om betalen! Pinnen in de winkel is snel en gemakkelijk, ideaal voor de drukke shopper.
Liever met contant geld? Geen probleem, dat kan ook!
En voor wie wat meer flexibiliteit zoekt, bieden we de mogelijkheid om in termijnen te betalen met in3. Zo kun je genieten van je aankopen zonder je meteen in te boeten op je budget. Kies de betaalmethode die het beste bij jou past!
Kan ik mijn waardebon inwisselen?
Heb je een waardebon? Je kunt deze zowel in onze winkels als online gebruiken tijdens het afrekenen. Zo kun je eenvoudig genieten van je korting, waar je ook bent!
Let wel op: oudere waardebonnen kun je alleen in de winkels gebruiken.
Bezorging
Wat houdt bezorging en montage in?
Als je voor bezorging en montage kiest, worden je meubelen tot de 3e verdieping in het betreffende gebouw bezorgd. Je betaalt enkel voor de bezorging, en de montage is een gratis service.
Voor hogere verdiepingen en zwaardere artikelen krijg je extra toeslag. Tenzij deze met de lift mee kunnen.
Hoe verloopt de montage?
De bezorgdienst monteert de meubelen op de juiste plek en controleert alles samen met jou. Eventuele gebreken worden genoteerd in een serviceformulier. Na de controle kun je tekenen voor ontvangst.
Als je achteraf niet tevreden bent over iets, stuur dan een e-mail naar info@koex.nl. We vragen je dit zo snel mogelijk te melden binnen een redelijke termijn.
Wat als mijn meubels niet via de trap of lift naar boven kunnen?
Als het niet mogelijk is om je meubels via de trap of lift naar boven te brengen, kan een verhuislift een optie zijn. De kosten hiervoor zijn voor jouw rekening en verschillen per regio. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat de meubels door je ingang en/of voordeur passen.
Wijzigingen bij bezorging
Wil je je bezorgadres aanpassen? Geef dit minimaal 5 dagen voor levering door via onze klantenservice.
Je kunt de bezorgdatum tot 2 dagen voor levering gratis verzetten. Wijzig je 24 uur van tevoren, dan zijn de kosten €150,-. Op de leverdag zelf is dit €250,-. We kunnen de afspraak tot 2 keer verzetten, daarna zijn er extra kosten van €75,- per keer.
Ben je niet thuis zonder van tevoren te informeren? Dan gelden de bovenstaande boetes bij het maken van een nieuwe afspraak.
Ruilen & Retourneren
Kan ik wijzigen doorgeven aan mijn bestelling?
Heb je een product in één van onze winkels besteld en wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Dit kan tot 48 uur na je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice via 085-049 1425 of e-mail info@koex.nl en vermeld je ordernummer. Na 48 uur is wijzigen niet meer mogelijk, omdat je bestelling dan definitief wordt verwerkt.
Kan ik nog annuleren?
Annuleren is altijd mogelijk, maar er zijn kosten aan verbonden: je verliest je aanbetaling en er wordt 30 procent van het totaalbedrag in rekening gebracht. Als de leverdatum al is vastgelegd, brengen we 50 procent van het totaalbedrag in rekening.
Wacht je langer dan 20 weken voor je op-maat gekozen bank? Dan kan annuleren kosteloos. Stuur hiervoor een mailtje met je gegevens en ordernummer naar info@koex.nl.
Kan ik online aankopen retourneren?
Ja, je online aankopen kun je binnen 14 dagen na ontvangst retour aanmelden via je account. De artikelen stuur je per post weer terug en krijg je de betaling binnen 14 dagen terug gestort op je bank.
Let op! Er zijn uitzonderingen waaronder showroommodellen, outletartikelen en op bestelling geproduceerde artikelen.
Service & Garantie
Wat voor garantie heb ik?
Bij KO'EX Interiors geldt een standaard garantie van 1 jaar op diverse artikelen. Voor bepaalde producten kan echter een andere garantieperiode van toepassing zijn. In zulke gevallen wordt dit duidelijk vermeld bij het desbetreffende artikel. Het is altijd goed om de specificaties te controleren voor meer informatie over de garantievoorwaarden.
Heb ik ook service na de garantieperiode?
Na de garantieperiode bieden wij een service aan die, afhankelijk van de situatie, mogelijk tegen een betaling van 150 euro beschikbaar is. Deze service kan bijvoorbeeld bestaan uit reparaties of onderhoud van artikelen die buiten de garantie vallen. Het is raadzaam om bij zulke gevallen een mail te sturen naar info@koex.nl met je probleemomschrijving en detailfoto's en eventuele video's.
Ik wil langere garantie!
KO'EX Interiors biedt de mogelijkheid om bij nieuwe aankopen een iProteqt servicepakket aan te schaffen voor 330 euro. Dit pakket verlengt de garantieperiode tot vijf jaar en omvat verschillende voordelen, zoals uitgebreide service voor vlekken en constructie. Met dit pakket ben je verzekerd van deskundige hulp en kun je rekenen op reparaties of onderhoud, mocht dat nodig zijn. Dit biedt extra gemoedsrust en zorgt ervoor dat je meubels in topconditie blijven.
Opslag
Wij hebben een beperkte ruimte voor opslag van grote artikelen, deze houden wij voor je op een veilige plaats totdat je gereed bent voor levering. Deze zijn na initiele aankomst 1 maand gratis.
Langer dan 1 maand is mogelijk met kosten van €37,50 per week.
085 049 1425
Maandag 12:00 tot 15:00 uur
Di - Vrij 10:00 tot 15:00 uur
info@koex.nl
Voor al je vragen! Bij specifieke vragen stuur je het beste ook je ordernummer en gegevens mee zodat we je sneller kunnen helpen.